فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند

bool(false) bool(false)
فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند
لینک های دانلود به محض انتشار قرار خواهند گرفت

دانلود فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند با لینک مستقیم

« دانلود فیلم سینمایی آنچه مردان درباره زنان نمی دانند با کیفیت عالی و حجم کم 1080p , 720p , 480p »

فیلم آنچه مردان درباره ی زنان نمی دانند

بازیگران فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند :

محمدرضا شریفی نیا فرزاد حسنیسحر قریشیفاطمه گودرزی

داستان فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند :

دکتری است که با وجود داشتن زن و دو فرزند باز هم اصرار دارد که مردان حق دارند صیغه کنند و زن دوم برای خود بگیرند.بر همین مبنا با دختر جوانی که 29 سال از خود کوچک تر است در بیمارستان آشنا میشود و  ازدواج موقت انجام میدهد.او هر شب به یک بهانه خانواده خود را ترک میکند و به خانه همسر دوم خود میرود.
همسر اول زنی خوش قلب و خانواده اون بسیار خوب هستند اما قدر آنها را نمی داند و کل ذکر و فکرش میشود همسر جدید خود.تا اینکه میفهمد همسر دومش باردار شده و بچه آنها به دنیا می آید.
دختر جوان که نامش در این فیلم عسل هست در شب اتمام موعد عقد موقت شان میگوید که بچه نمیخواسته و بچه به اون هیچ ربطی نداره و قصد نداره ازدواج موقت خود را تمدید کند.اما مرد قبول نمیکند و به او وابسته شده.دختر هم مهریه خود را کامل میگیرد و به خارج نزد مادرش در آمریکا می رود.
اما پسر دکتر اتفاقی میفهمد ماجرا را و میفهمد بچه ای که پدرش به خانه اورده بچه خود پدر اوست و پدرشان دروغ گفته که بچه دوستش است و آن نوزاد حاصل ازدواج دوم پدرشان بوده که مجبور شده تنهایی و بدون مادر آن را به خانه بیاورد.
در نهایت این دکتر که از صیغه یابی وهمسر موقت برنداشته ماجرا را خانواده اون می فهمند و او را ترک میکنند.اون بهترین خانواده را براحتی از دست میدهد حتی ان ازدواج موقت هم ثمره ای نداشت و فهمید که هیچی خانواده نمیشود.فیلم بسیار جالی و زیبایی هست از دست ندهید.

 

نقد فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند :

نتیجه ی اخلاقی این فیلم برای تمام سنین خصوصا آقایان مناسب است تا بدانند زمین به طرز وحشتناکی گرد است و ماه هیچوقت پشت ابر نمی ماند و دروغ ها و هوس طلبی های آنان تحت ازدواج دوم یا ازدواج موقت جفایی است در حق خودشان که براحتی بخاطر یه هوس زود گذر خانواده خود را از دست خواهند داد.
مردانی که این چنین به خانواده خود خیانت میکنند روزی آرزوی خانواده و آن زندگی پر مهر و بدون کلک را میکنند و غبطه خواهند خورد.
این فیلم ایرانی زیبا که با بازی محمد رضا شریفی نیا در نقش دکتر و سحر قریشی در نقش عسل زن دوم دکتر می باشد پیشنهاد میشود برای مردان تا بدانند زنان چقد معصوم و بی پناه هستند .البته زنانی که خانواده دوست هستند و پیامی است به زنهای دوم و صیغه ها و ازدواج موقت ها که هیچوقت هیچ زنی نباید در حق هم نوع خود همچین ظلمی کند.
نقد و بررسی توسط سایت عسل دانلود

درباره فیلم آنچه مردان درباره ی زنان نمی دانند :

نوع : سینمایی | ساخت : ایران | کارگردان : قربان محمدپور | سال تولید : 1393 | سال انتشار : 1394 | مدت زمان : 83 دقیقه

تصاویر فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند

پوستر فیلم آنچه مردان درباره ی زنان نمی دانند

پخش آنلاین فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند , فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند :

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *