سریال خانه به دوش

bool(false) bool(false)
سریال خانه به دوش
لینک های دانلود به محض انتشار قرار خواهند گرفت

دانلود سریال خانه به دوش با لینک مستقیم

سریال تلویزیونی طنز خانه به دوش تمام قسمت ها 1 تا 27 کامل HD و 720p , 480p بصورت رایگان قرار گرفت.

سریال خانه به دوش حجم کم و کیفیت عالی به همراه تماشای آنلاین

سریال خانه به دوش

بازیگران سریال خانه به دوش :

مریم امیر جلالی – حمید لولایی – رضا عطاران – علی صادقی – خشایار راد – آناهیتا همتی – بهنوش بختیاری – فلور نظری – غلامحسین لطفی – پروین میکده، فلور نظری.

داستان سریال خانه به دوش :

سریال تلویزیونی خانه به دوش یک سریال خانوادگی و مهیج است که پیرامون خانواده فردی به نام ماشاالله است که وضع مالی خوبی ندارد و از مسافرکشی به هندونه فروشی تغییر شغل میده و مجددا مسافرکشی . ماشاا.. سه فرزند دارد. باجناق ماشاا.. آدمیست که دوست دارد هر روز ماشااا.. بدبخت تر از دیروز ببینید و او که خود از راه غیرحلال کلی وضعش خوب شده و رابطه خوبی با باجناق خود ندارد تصمیم میگیرد با دعوت از باجناق خود آنها را تحقیر کند و وضع مالیش را به رخ انها بکشد.

اون در این مسیر فردی به نام بیات را سر راه ماشاالله قرار میدهد تا از اون کلاه برداری کند . بیات با نام کار و سفر به خارج ماشاا.. رو گول میزند و او نیز ماشین مسافرکشی و هرچی که دارد رو جمع میکند و به بیات میدهد اما خبری از خارج نیست و بیات سر خیلی آدم دیگر را کلاه گذاشته است، در نهایت مشکلاتی پیش می آید و اون با احمد اشنا میشود و در یک کارگاه کفاشی مشغول کار میشوند و پیگیر بیات میشوند تا روزی که میفهمند بیات و اصلان باجناق ماشاالله دستشان در یک کاسه است..

سریال خانه بدوش یا خانه به دوش یک سریال پرطرفدار و کسی پیدا نمی کنید که از این سریال خوشش نیایید.سریالی پر از خنده و تیکه کلامهای جالب و به تصویر کشیدن مشکلات زندگی افراد خط متوسط به پایین جامعه است ، در نهایت نشان میدهد هیچ خوبی یا بدی و یا هیچ غرضی و پولی که از راه درست بدست نیامده باشد پایدار نیست و خندیدن به آدم بدبخت روزی خواری را به ارمغان می آورد.

تحلیل : سایت عسل دانلود

تیکه کلام های باحال در سریال خانه به دوش :

• من چی بپوشم؟  ای درد بگیری تو بچه ، بیا میخای بیژامه باباتو بدم بپوشی  |

چرا قیمه ها رو میریزی تو ماستا؟ ها ! چرا قیمه ها رو میریزی تو ماستها ؟ ها! چی! میگم چرا قیمه ها رو…ماستا؟ اها هیچی همینجوری خوشمزه تر میشه

• اها راستش به چی داشتی فکر میکردی تو ؟ راستش ماستا به چی بگو تو فکر میکردی ها؟   (:

• علیه ععععلیه … کی؟ عععععلیه عععععلییییی …چرا اینجوری تو حرف میزنی؟ چجوری؟ همینجوری .. ععععععلییییی

• راستشو بگو منو چند فروختی؟ یعنی چی چه فروختنی..مگه بن لادنی بفروشمت ؟ اون روی منو بالانیار احمد بگو چند فروختی منو ؟ باشه حالا که اصرار میکنی میگم کیلیویی 250 تومن  ! یعنی از گوشت گاو ارزون تر ؟ چی میگی تو دیوانه میگم نفروختم هی اصرار میکنی بگو

فیلم بعضی سکانس های خنده و طنز خانه به دوش رو براتون اضافه کردیم حتما ببینید.

 

درباره سریال خانه به دوش بیشتر بدانیم

ساخت : ایران | نوع : سریال | موضوع : کمدی | کارگردان : رضا عطاران | سال تولید : 1384

تصاویر سریال خانه به دوش

دانلود سریال خانه به دوش پوستر سریال خانه به دوش دانلود سریال خانه به دوش

 

 

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *