سریال خاک سرخ

bool(false) bool(false)
سریال خاک سرخ
لینک های دانلود به محض انتشار قرار خواهند گرفت

دانلود سریال نوستالژی خاک سرخ ( تمامی قسمت ها ) با کیفیت عالی 1080p hd , 720p

« دانلود سریال ایرانی خاک سرخ با لینک مستقیم از رسانه Honey download _ عسل دانلود »

سربال خاک سرخ

خلاصه داستان خاک سرخ :

ایرج مهجوب جز مبارزان انقلابی است.او اهل خرمشهر ، وقتی به تهران می رود دختر کوچک خود لیلا را نیز همراه خود می برد تا به دکتر ببرد.اما او در حین پخش اعلامیه متوجه میشود توسط ساواکی ها تحت تعقیب است .او دختر خود را در کنار خانه ای میگذارد و می گریزد.اما دستگیر میشود و به زندان میرود.دختر خود را گم میکند.

سال ها بعد لیلا وقتی ازدواج میکند متوجه میشود که خانواده او کسی دیگر است.همزمان با جنگ 8 ساله تحمیلی تصمیم می گیرد به خرمشهر رفته و خانواده خود را ببیند.مادر لیلا یعنی لیالی (عرب و اسمی عربی) از گم شدن لیلا حسابی محزون بوده و سالها انتظار او را میکشیده…لـــــیلا با سعـــید همسر خود با خرمشهر میروند.اما اوضاع خرمشهر نا امن است و شهر توسط عراق تعرض قرار گرفته.در بین راه ماشین سعید توسط جت جنگی منفجر میشود و سعید کشته میشود.

لیلا سرگردان و حیران به راه ادامه داده و به خونینشهر میرسد.او درگیر ماجراهای زیادی میشود.از همراه شدن با بچه های پرورشگاه و فرار از دست عراقی ها تا ندیدن مادرش لیـــالی.

ایرج مهجوب پدر لیلــــا هرکاری میکند نمیتواند لیالی را با خانه دور کند زیرا او انتظار دختر خود را میکشد..

لعیا خواهر لیلا نیز با نامزد خود امیر مدام در حال جنگیدن هستند.شهر سقوط میکند.در نهایت لیلا به خواهر خود لعــــیا را می بیند.ایرج اسیر میشود و لیلا و مادرش بهم میرسند…

*. آهنگ این فیلم بسیار زیبا و غگین است/.

این فیلم تولید 1380 است و یکی از خاطره انگیزترین هاست.حتما این فیلم زیبا را تماشا کنید. هنرنمایی استاد پرستویی در این فیلم ستودنیست.

دلاوری ها ، اشک ها ، عشق ها شوق و رشادت های مردمان خونین شهر در این سریال دیدنی واقعا چشم هر بیننده ای را خیره و حس حال عجیبی القا میکند.

سریالی از عشق مادر دختری و حسی که فقط آنها به هم درک میکنند.

بازیگران سریال خاک سرخ :

لاله اسکندری – پرویز پرستویی – بهناز جعفری – امیر آقایی – مهتاب کرامتی – حبیب رضایی

اینفوگرافی سریال خاک سرخ :

نوع : سریال | ساخت : ایران | موضوع : دفاع مقدس ، اجتماعی ، عاشقانه ، غمگین | کارگردان : ابراهیم حاتمی کیا | تهیه کننده : منوچهر هادی | نویسنده : مسعود بهبهانی نیا | سال تولید : 1380 | سال انتشار : 1381

تصاویر سریال خاک سرخ

امیر لعیا لیالی خاک سرخ غمگین دانلود سریال خاک سرخ کامل لیلا و لیالی سریال خاک سرخ ایرانی لیلا و سعید خاک سرخ لعیا لیلا خواهر

پرویز پرستویی در نقش ایرج مهجوب خاک سرخ

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *