دانلود سریال ممنوعه

bool(false) bool(false)
دانلود سریال ممنوعه
لینک های دانلود به محض انتشار قرار خواهند گرفت

دانلود سریال ممنوعه , سریال ممنوعه با کیفیت عالی

دانلود سریال ایرانی ممنوعه امیر پورکیان ( تمامی قسمت ها ) با لینک مستقیم چهار کیفیت HD , 480p , 1080p , 720p

خلاصه داستان ، هنرمندان ، تیزر و نقد ممنوعه قرار گرفت.

ممنوعه رایگان قرار گرفت…

دانلود سریال ممنوعه

خلاصه ممنوعه :

? داستان فیلم ممنوعه در مرد نقش اصلی میلاد کی مرام که در فیلم اسم او سامی است.سامی قبلا با دختری ازدواج کرده بوده به اسم ترانه ولی ترانه در زندگی به او دروغ میگفته است و سامی از دروغ متنفراست.

آن دو از هم جدا میشوند و یک اکیپ دختر و پسر میسازند که همه جا با هم میروند و تفریح میکنند و قانون اکیپشان این است که هیچ وقت دروغ نگو و همیشه راستش را بگو….!

?‍? بازیگران سریال ممنوعه :

میلاد کی مرام ، امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفى.

ℹ️ اینفوگرافی سریال ممنوعه :

نوع : سینمایی | ساخت : ایران | موضوع : اجتماعی | کارگردان : امیر پورکیان | نویسنده : علی اصغری و مهرداد کوروش نیا | سال تولید : 1396 | سال انتشار : 1397

?️ نویسندگان فیلمنامه سریال ممنوعه : علی اصغری و مهرداد کوروش نیا

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز :حامد شریفی نیا

طراح صحنه و لباس : آبتین برقی

طراح گریم : الهام اطیابی

امور مالی : مهدی جمشیدی

? عکاسان : حانیه زاهد و علی سندانی

? فیلمبردار پشت صحنه : محمود جوانشی

رمدیر فیلمبرداری : ابولفضل نباتی

صدابردار  : محمد شاهوردی

مدیر تولید : فریبا سادات خلیلی

مدیر تدارکات : توماج گودرزی

حواشی سریال ممنوعه :

سریال زیبای ممنوعه که در حال حاضر توقیف شده است و کارگردان گفته است من این فیلم را برای همه ی رده های سنی نساخته ام و برای آدمهای خاصی ساخته ام.در حال حاضر باید اصلاحاتی انجام دهند تا سریال دوباره پخش شود تا کنون سه قسمت این سریال زیبا پخش شده است و میدانم بیشتر مخاطبا این سه قسمت را دیده اند.

سامی در فیلم از خیانت و دروغ متنفر است و در گروهشان یجورایی او سرپرست گروه است در این گروه آنها عهد بسته اند که بهم دروغی نگویند و همه سر حرفشان هستند ولی برکه چون عضو جدید بوده و دروغی هم نگفته دیدار او با آن پسر فقط برای خداحافظی بوده چون آن پسر محسن نامزد سابق برکه بوده است….!

تیکه های خاص میلاد کی مرام هر سری بعد از پخش در سایت بروز میشود….!

سامی بسیار حساس است و به برکه میگوید یا همه چی یا هیچی و من الان هیچی رونمیخوام تو یه کثافتی گمشو برو بیرون…!

بازیگران سریال ممنوعهامیرحسین آرمان و خاطره اسدی سریال ممنوعه

علت توقیف سریال ممنوعه از زبان کارگردان :

احتراما نظر به پیگیری های فراوان شما مخاطبان گرامی در مورد سریال ممنوعه برخورد لازم به دلیل چند هفته تاخیر در پخش این سریال تا برطرف شدن پاره ای از حساسیت ها و بازبینی کامل این مجموعه توسط وزارت فرهنگ اسلامی انجام شود به مراتب عذرخواهی خود را خدمت شما دوستان صمیمیانه اعلام میکنم. برهمین اساس در کوتاهترین زمان ممکن با برگزاری کنفرانس خبری زمان دقیق پخش قسمتهای دقیق سریال ممنوعه را به استحضار شما عزیزان میرسانیم.از همراهی و صبوری شما عزیزان سپاسگذاریم.امیر پورکیان میگوید این سریال توقیف نشده فقط برای بازبینی چند هفته وقفه ایجاد شده است….

دانلود سریال ایرانی ممنوعه

سامی در اکیپشان از یه دختر به اسم برکه خوشش میاید ولی یه روز به دوستانش میگوید که او را تعقیب کنند و با چیزی که میبیند مغزش سوت میکشد و عصبی میشود و به او میگوید تو یک کثافتی و گمشو برای همیشه برو برکه که ازین موضوع ناراحت میشود میرود.

به دوست سامی آذر که خیلی سامی را درک میکند تماس می گیرد که من او را دوست دارم و در راه تصادف میکند که تصادف او باعث میشود سامی برود و از او عذرخواهی کند..

امیرحسین آرمان بازیگر ممنوعه

با دیدن این فیلم به خیانت و دروغ که باعث از هم پاشیدن زندگی میشود پی میبریم ولی چه خوب است در زندگی با کسی زندگی خود را بسازی که عاشقش هسی و این باعث شود هیچ دروغی نگویی و خیانتی صورت نگیرد…

نیکی کریمی بازیگر سریال ممنوعه

امیرحسین آرمان بازیگر سریال ممنوعه دانلود سریال ممنوعه قسمت 4 سریال ممنوعه نیما شعبان نژاد بازیگر ممنوعه

         licensed And legal Download forbidden serial.

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *